Přeskočit na obsah Přejít na navigaci

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

  • EN

Odbor řízení lidských zdrojů

Zaměstnanci-rodiče

Pomůžeme a poradíme Vám

  • S řešením záležitostí týkající se odchodu na mateřskou a rodičovskou dovolenou a souvisejících dávek, včetně administrativních a legislativních souvislostí.
  • S vyjednáváním přijatelných podmínek s vaším nadřízeným při ochodu a návratu z mateřské a rodičovské dovolené (individuální konzultace s Vámi nebo i přímá účast na jednání s Vaším nadřízeným).
  • S přínosy ale i riziky při využívání opatření na podporu harmonizace práce a rodiny (např. flexibilní pracovní režimy, zkrácené úvazky, home office apod.).
  • S využitím služeb péče o děti na MENDELU.
  • S hledáním vhodných služeb péče o děti v Brně.
  • S posouzením a případně i prosazením Vašeho případného návrhu nových opatření na podporu harmonizace práce a rodiny na MENDELU. 
  • Pokud jste vědkyní/vědcem a byl/a jste nebo stále jste na mateřské nebo rodičovské dovolené, pečujete o dítě mladší šesti let a rád/a byste se vrátil/a ke své
    vědecké kariéře, nabízíme Vám možnost ucházet se o návratový grant. Součástí podpory úspěšného žadatele je i přidělení individuálního talent-manažera/ky, který/á zajistí řešiteli/ce podporu v oblasti pracovního a osobnostního rozvoje.

 

Zaměstnancům-rodičům je na Odboru řízení lidských zdrojů k dispozici koordinátorka pro slaďování práce a rodiny. Náplní její práce je zajišťovat podporu v oblasti informační a administrativně-organizační včetně individuálního poradenství v životních situacích. Se vší diskrétností se Vám bude ráda věnovat:

Mgr. Renata Denková

vedoucí Oddělení personálního rozvoje

 BA01N2059b (A2)
 +420 545 135 105  +420 773 741 158
 renata.denkova@mendelu.cz

komunikace v českém a anglickém jazyce