Přeskočit na obsah Přejít na navigaci

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

  • EN

Odbor řízení lidských zdrojů

Odcházející zaměstnanci

Co si pohlídat při ukončení pracovního poměru? Aby váš odchod probíhal hladce a bez komplikací, věnujte prosím pozornost následujícím krokům:

  • Společně s nadřízeným/nadřízenou sestavte plán předání práce. Zdokumentujte aktuální stav vašich projektů a úkolů. Pokud je to možné, dokončete rozpracované úkoly nebo zajistěte jejich bezproblémové předání. Doporučujeme použít Předávací protokol.
  • Aktualizujte a uspořádejte všechny důležité dokumenty a pracovní soubory. Zajistěte, aby byly snadno dostupné vašemu nástupci/vaší nástupkyni.
  • Deaktivujte nebo předávejte všechny přístupové údaje k systémům, e-mailům, softwarům a dalším zdrojům.
  • Připravte seznam veškerého majetku zaměstnavatele, který máte k dispozici (notebook, mobilní telefon, klíče, parkovací kartu apod.). V dohodnutém termínu vraťte všechny položky příslušným osobám zodpovědným za majetek.
  • Před skončením vašeho pracovního poměru je nutné vyplnit Výstupní list, na který příslušná pracoviště a příslušný vedoucí zaměstnanec potvrdí, že jsou vaše závazky vůči zaměstnavateli vyrovnány. Pokud tomu tak není, dohodněte se na způsobu vyrovnání nevyřízených závazků v příloze výstupního listu. Výstupní list spolu s průkazem zaměstnance (ITIC, ALIVE) odevzdejte své personalistce nejpozději v den ukončení pracovního poměru.
  • Domluvte se s vedoucím/vedoucí na harmonogramu čerpání zbývající dovolené
  • Svého vedoucího/svoji vedoucí můžete požádat o reference nebo doporučení.
  • Předejte své personalistce aktuální kontaktní údaje pro případnou budoucí komunikaci s univerzitou (např. pro zaslání Evidenčního listu důchodového pojištění, Potvrzení o zdanitelných příjmech apod.).
  • Při ukončení vašeho pracovního poměru obdržíte od Oddělení mzdové účtárny zápočtový list (Potvrzení o zaměstnání), který si můžete vyzvednout osobně. Pokud si jej nevyzvednete, bude vám spolu s Evidenčním listem důchodového pojištění zaslán poštou v průběhu následujícího měsíce. Potvrzení o zdanitelných příjmech Vám Oddělení mzdové účtárny zašle v lednu následujícího roku po ukončení Vašeho pracovního poměru, a to na adresu uvedenou ve vašich osobních údajích. Pokud dojde ke změně adresy, informujte prosím včas Oddělení mzdové účtárny nebo Odbor řízení lidských zdrojů.

 

Děkujeme za vaši práci a přejeme vám mnoho úspěchů v další kariéře.