Přeskočit na obsah Přejít na navigaci

Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět, jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

  • EN

Odbor řízení lidských zdrojů

Odcházející zaměstnanci

Co si pohlídat při ukončení pracovního poměru? Aby váš odchod probíhal hladce a bez komplikací, věnujte prosím pozornost následujícím krokům:

  • Společně s nadřízeným/nadřízenou sestavte plán předání práce. Zdokumentujte aktuální stav vašich projektů a úkolů. Pokud je to možné, dokončete rozpracované úkoly nebo zajistěte jejich bezproblémové předání. Doporučujeme použít Předávací protokol.
  • Aktualizujte a uspořádejte všechny důležité dokumenty a pracovní soubory. Zajistěte, aby byly snadno dostupné vašemu nástupci/vaší nástupkyni.
  • Deaktivujte nebo předávejte všechny přístupové údaje k systémům, e-mailům, softwarům a dalším zdrojům.
  • Připravte seznam veškerého majetku zaměstnavatele, který máte k dispozici (notebook, mobilní telefon, klíče, parkovací kartu apod.). V dohodnutém termínu vraťte všechny položky příslušným osobám zodpovědným za majetek.
  • Před skončením vašeho pracovního poměru je nutné vyplnit Výstupní list, na který příslušná pracoviště a příslušný vedoucí zaměstnanec potvrdí, že jsou vaše závazky vůči zaměstnavateli vyrovnány. Pokud tomu tak není, dohodněte se na způsobu vyrovnání nevyřízených závazků v příloze výstupního listu. Výstupní list spolu s průkazem zaměstnance (ITIC, ALIVE) odevzdejte své personalistce nejpozději v den ukončení pracovního poměru.
  • Domluvte se s vedoucím/vedoucí na harmonogramu čerpání zbývající dovolené
  • Svého vedoucího/svoji vedoucí můžete požádat o reference nebo doporučení.
  • Předejte své personalistce aktuální kontaktní údaje pro případnou budoucí komunikaci s univerzitou (např. pro zaslání Evidenčního listu důchodového pojištění, Potvrzení o zdanitelných příjmech apod.).
  • Při ukončení vašeho pracovního poměru obdržíte od Oddělení mzdové účtárny zápočtový list (Potvrzení o zaměstnání), který si můžete vyzvednout osobně. Pokud si jej nevyzvednete, bude vám spolu s Evidenčním listem důchodového pojištění zaslán poštou v průběhu následujícího měsíce. Potvrzení o zdanitelných příjmech Vám Oddělení mzdové účtárny zašle v lednu následujícího roku po ukončení Vašeho pracovního poměru, a to na adresu uvedenou ve vašich osobních údajích. Pokud dojde ke změně adresy, informujte prosím včas Oddělení mzdové účtárny nebo Odbor řízení lidských zdrojů.

 

Děkujeme za vaši práci a přejeme vám mnoho úspěchů v další kariéře.